torsdag, april 5

A journey ...

Boho Chic ! - At blive inspireret og finde nyt er en sand fornøjelse. Og det er dejligt at kunne dele med andre 

At blogge er en rejse Around the world. Cielo 'The true Treasure Hunter' har været en tur i New york i weekenden - og this is what she found !




Boho-chic (bohemian and hippie) - definitely my style! - Jeg personligt har aldrig hørt om denne tøjstil før, men den appelerer kraftigt til mig !



from the House in the Roses


Du kan se flere fine stemnings billeder fra Cielos visit to New York 
Her

"Gad vide hvordan Google-Oversæt takler alle disse sprog sammensmeltninger. Her på bloggen skriver jeg på svensk/norsk/dansk/engelsk" ??


5 kommentarer:

  1. Stilen är ny för mig också, men precis som du gillar jag den. Jättehärliga bilder.
    Glad påskkram
    AnnaMaria

    SvarSlet
  2. Åhh så fin stil!
    Glad Påsk
    Kramar Kathrine

    SvarSlet
  3. Helt ny stil for meg også, men jammen må den sjekkes opp ja;o)))
    Så flott bilder du viser - en fryd for øyet!
    Nå har jeg endelig fått somlet meg til å delta i din konkurranse/visning;o) Ønsker deg fortsatt en flott påske!
    Klem fra Solveig

    SvarSlet
  4. Härliga bilder, snygg stil som tilltalar mig oxå!
    Önskar dig en riktigt fin påskhelg!

    Kram Anki

    SvarSlet
  5. Ny och läcker stil!
    Sköna bilder du visar.
    Ha en fin Påsk.
    Kram Katha

    SvarSlet