søndag, marts 25

Påskehaver - Påskegaver


Nu er det forår og der skal såes: Karse - Smörgåskrasse - Vihanneskrassi



Det spirer i min vindueskarm. Her er en temmelig sikker måde at få ungerne til at spise madpakken ! - Vi lader dem så karsegræs og se det spire. På denne årstid spirer det på et par dage - Vupti. Lige hurtigt nok til at en utålmodig barnesjæl kan fastholde interessen.







Og så er det så pænt; Da vi først fik begyndt, kunne vi slet ikke holde op igen. Der blev sået karse i alle vindueskarme og i alle klokker (inclusive dem beregnet til ost) 



Uhmm - Æggemad med Karse. Det smager af forår - prøv selv !



5 kommentarer:

  1. Underbara bilder från dej!
    Så vackert!
    Ha en fin vecka
    Kramar Kathrine

    SvarSlet
  2. Oj, så fin smörgåskrasse du sår, den ser verkligen fin ut och så roligt att barnen gillar det! KRAM Helena

    SvarSlet
  3. God morgen!
    Blomkars er hygglig å ha i vinduskarmen, og smaker supergodt på matpakken! Nydelige bilder du viser her!

    Ja, jeg håper litt publisitet skal sette fart i salget på min loppeblogg! Jeg har mye Madam Blå ting, som også vi i Norge er veldig glad i! Men, så kan man fort få for mye...!

    Ønsker deg en flott dag!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlet
  4. Vilken växtkraft, det är roligt när det växer så fort.
    Jag brukar sätta gula ärtor i jord, då blir det gröna
    goda ärtskott, nu ska jag prova krasse också.
    Ha en fin vecka
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlet
  5. Sikke nogle dejlige billeder! God idé at så karse, så ungerne kan se den vokse op. Min mormor havde en smuk, gammel osteklokke, og dine klokker gav mig en tur tilbage i tiden :-)
    Klem!

    SvarSlet